Reklamacje i zwroty
W naszym sklepie dokładamy wszelkich starań, abyś był w pełni zadowolony z dokonanych zakupów. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, masz prawo do złożenia reklamacji lub zwrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny.
Aby zwrócić produkt:
- Poinformuj nas o swojej decyzji – możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy lub wysłać oświadczenie mailowo na nasz adres.
- Odeslij produkt w stanie nienaruszonym, wraz z oryginalnym opakowaniem i kompletną zawartością (jeśli dotyczy).
- Zwrotu towaru dokonaj na adres: Firma Handlowo Produkcyjna Softija Ewa Bogdan Skrzyszów 64A 39-103 Ostrów
- Koszt odesłania towaru ponosi klient.
Zwrotu środków dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego towaru. W zależności od wybranej metody płatności, zwrócimy pieniądze na wskazany rachunek bankowy lub kartę płatniczą.
Reklamacje
W przypadku wad produktu masz prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Aby zgłosić reklamację:
- Prześlij do nas zgłoszenie reklamacyjne – możesz to zrobić mailowo lub poprzez formularz na naszej stronie. W zgłoszeniu opisz problem oraz załącz dowód zakupu.
- Reklamowany produkt wyślij na adres: Firma Handlowa Marini ul. Spokojna 74, 43-230 Goczałkowice-Zdrój
- Towar podlega zwrotowi jedynie w przypadku gdy posiada wady, które nie powstały na skutek używania produktu.
- Koszt wysłania towaru zwróconego Kupującemu w przypadku nieuznania reklamacji przez Sprzedawcę pokrywa Kupujacy. Koszt wysłania Kupujacemu towaru w przypadku uznania reklamacji przez Sprzedawcę pokrywa Sprzedawca.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Jeśli reklamacja zostanie uznana, masz prawo do:
- naprawy produktu,
- wymiany na nowy egzemplarz,
- obniżenia ceny,
- odstąpienia od umowy i zwrotu pełnej kwoty.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów i reklamacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta – chętnie pomożemy!